Jag är med Magdalena Andersson

Är du med Magdalena Andersson?

Valet 2022 handlar om vem som ska leda Sverige efter den 11 september, Magdalena Andersson eller Ulf Kristersson.

Vi ska ha fler poliser och skärpta straff, men det räcker inte. Hela samhället behöver hjälpas åt så att ingen ung blir kriminell. De som byggt det Sverige vi älskar förtjänar ett tryggt liv och en pension man kan leva på. Skolan ska inte vara till för ägarna utan för barnen. Samhället ska gå att lita på. Alla som kan jobba ska jobba.

Magdalena Andersson är rätt person för att leda Sverige framåt.

Är du med? Visa Magdalena ditt stöd.

Våra prioriteringar

Vi ska skärpa straffen och anställa fler poliser. Men framför allt se till att alla barn får en bra skola och ser sina föräldrar gå till jobbet.

Alla som arbetar i vård, skola och omsorg ska ha bra arbetsvillkor och löner. Riskkapitalisterna ska ut. Det ska vara ordning och reda, med trygga försäkringar och pensioner som går att leva på. Det handlar om respekt för vanligt folk.

Samtidigt som vi sänker klimatutsläppen. De nya jobb som klimatinvesteringarna skapar ska hamna i Sverige och ha svenska löner och kollektivavtal.