Markera en text för att lyssna och översätta vid avsnittet eller klicka direkt på lyssna.

Hur använder jag verktyget?

Lyssna

Klicka på "Lyssna" för att läsa upp sidans innehåll. Du kan även markera ett avsnitt för att få det uppläst.

Översätt

Översätt text och få den uppläst på ett annat språk. Markera texten och välj ”Översättning” vid avsnittet.

Hjälpmedel

Genom att aktivera vårt inbyggda hjälpmedel kan du:

• Lyssna på hela sidor eller markera avsnitt
  • Översätt valda delar till olika språk

Partisekreterare

Om Tobias Baudin

Som socialdemokrater blir vi aldrig färdiga. Under Magdalena Anderssons ledning kommer vi tillsammans att göra det som krävs. För att bygga ett rättvisare, och mer jämlikt Sverige.

För det krävs både en stark fackföreningsrörelse och ett starkt socialdemokratiskt parti.

Vi ska fortsätta vara en stark folkrörelse i hela landet. Som vänder på varenda sten för att bryta segregationen och krossa kriminaliteten. Som leder klimatomställningen genom att skapa nya gröna jobb i hela Sverige. Som tar tillbaka kontrollen över välfärden och ser till att pengarna går till just vården, skolan och äldreomsorgen. Som ser till att alla som arbetat och byggt vårt land har en trygg pension.

Arbetarrörelsen tvekar inte inför stora samhällsutmaningar. När vi har bestämt oss, när vi håller ihop och ger allt vi har – då är vi ostoppbara. Vårt gemensamma arbete har bara börjat. För vi vet att Sverige kan bättre.

Tobias Baudin, partisekreterare